lundi 22 août 2011

a tree at home

it's so nature to have a tree at home...love that, don't you?
I am really sorry guys to be not able to visit your blogs and leave comments, coz my connection is just uggly... few days more and i'll be back on you blogs!!!!
C'est tellement Nature d'avoir un arbre à la maison...je kiffe, pas vous?
Désolée les amis, de ne pas être trop présente sur vos blog, mais ma connexion internet est tellement mauvais... dans quelques jours je serai de retour pour de bon!!!!


big hugs guys!!!!
xoxo


5 commentaires:

  1. Great collection!! I manage to kill a big indoor tree recently. I plan to reuse it - "naked". We'll see what comes out of it. Cheers, L

    RépondreSupprimer
  2. This christmas I must try to make a tree like the fourth and maybe i leave it at home forever...

    RépondreSupprimer
  3. I would love to have an olive tree inside but at the moment it is not posible, may be in the future ;-)

    RépondreSupprimer
  4. Sublimes, j'adore!
    J'ai longtemps eu un olivier chez moi, jusqu'à ce qu'il périsse. A présent, il revit sur mon balcon!

    RépondreSupprimer
  5. L'arbre avec les boules est superbe! C'est top comme idée déco!

    RépondreSupprimer