mercredi 18 mai 2011

clothes rack

i love the idea of doing it myself!!! don't you?







6 commentaires:

  1. J'aime bien l'idée des branches ou de la corde. Un look naturel !

    RépondreSupprimer
  2. j'adore le cintre-chien, vraiment top!! xox

    RépondreSupprimer
  3. si si! ca donne vraiment envie, surtout la branche blanche pendante, je veux la faire dans mon prochain appartement.

    J'aime bien votre blog, bonne continuation.

    RépondreSupprimer
  4. thanks les girls pour vos commentaires...
    @Amélie: J'aarive pas à trouver ton blog???? t'en as un???

    RépondreSupprimer
  5. Hi there. Nice blog. You have shared useful information. Keep up the good work! This blog is really interesting and gives good details. slotted angle racks, garment rack.

    RépondreSupprimer
  6. Hello, I love reading through your blog, I wanted to leave a little comment to support you and wish you a good continuation. Wish you best of luck for all your best efforts. garment rack, slotted angle racks suppliers.

    RépondreSupprimer