vendredi 19 juillet 2013

in the Palm Spring desert...

if you need to take a good rest, enjoying good book, a deep swim or some naps i found a perfect place in South California in the Palm Spring dessert : Korakia Pensione.
All is decorated with mediterranean style, moroccan furniture and lanterns, fire places to relax... an heaven to have a great holidays' break, a spiritual retreat or a honey moon....


si vous avez besoin de repos, profiter de vous plonger dans un bon livre, une bonne baignade ou encore faire de longues siestes, je vous ai trouvé l'endroit parfait en Californie du Sud, dans le désert de Palm Spring: La pension Korakia
entièrement décoré dans le style Méditerranéen, avec meubles et lanternes Marocaines, quelques coins relax prés du feu... un sublime petit paradis pour faire un break pour les vacances, une retraite spirituelle ou un voyage de noces !!!





j'aime, j'aime, j'aime 

5 commentaires:

  1. Juste magnifique, que j'aimerais aller une fois dans ce lieu !!!! J'aime ! Bon Weekend, Barbara

    RépondreSupprimer
  2. I would love to spend a long weekend in that house. It's gorgeous!

    RépondreSupprimer
  3. Mmmm!
    Paradis, en effet.
    Mais ... il y a du wifi aussi, non?

    RépondreSupprimer
  4. What a beautiful place! Stunning!

    RépondreSupprimer
  5. Thanks for sharing, have you been in Palm Sorings? We are thinking about it, friends of ours moved to California and we want to visit them and also spent a week relaxing.
    We are thinking about December, but I don't know the weather is good in that time of year.

    RépondreSupprimer